lunes, 12 de enero de 2009

LLADRES

Una altra vegada em vaig sentir aturada. Què ha passat? Què vol dir la finestreta del cotxe trencada de nou en menys de 4 mesos? Però, si no em van furtar res!! Aleshores??? No ho entic... Quina cosa li passa a la gent d'aquesta ciutat? Potser necessiten menys promocions nombroses de policia i seguretat i més formació i educació.. segurament..
M'ha remogut.. és clar, i dins de mi mateixa i a més a més bastant... i per què? dons, perquè l'última vegada que em va passar..se'n van portar tot el temari elaborat a només un mes de l'oposició. Quina lecció!! per a ells i per a mi. Per a ells perquè se van portar un maletí ple de papers creient que era un ordinador i per a mi perquè ja no entenia res més que paralules del procés...i va ser la manera d'aturar, eixir de la bojeria i començar de zero amb confiança. Molt bé Bea dons ara, el mateix..comencem de nou !!

PD: El viatge en avió a Madrid també va ser una idea feta fum.. la neu, l'embolic de Barajas, el fred...millor per a una altra ocasió.

No hay comentarios: