sábado, 14 de febrero de 2009

LA FONT D'EN CARRÒS


Que bé!! com m'alegre d'haver anat!! ho he passat genial més que bé..millor que bé.
Quan vaig alçar-me aquest matí no tenia clar res.
Vaig?? no vaig?? ix per açí? ix amb "la Mari" ella damunt de la bici i jo on me'n porten els peus??..jo quina llàstima que Leighton no puga anar-hi, no sé que fer!!! a més a més he de lleguir el llibre de la capacitació i preparar les unitats didàctiques per als xiquets....finalment vaig aturar-me perquè me adonat que estava una miqueta estressada. A vore Bea!! no havíem quedat que començava una nova vida, plena de relax, alegria i tranquil·litat? aleshores el que cal fer és el que vulgues no el que t'imposes..val!!! i el "chip" ha canviat.
A les 14:00h estava preparada per anar-me'n cap al poble on avui calia córrer. Mai no havia escoltat el nome d'aquest poble però tenia per a mi una vesprada especial. 14:45 vinga ens anem!! La Vila, Benidorm, Calp, Altea, Dénia, Benissa i finalment La Font d'en Carròs. Quin recorregut!! Quina bellesa per la finestreta del cotxe!! Tot el vitje un delicia, la zona de la marina és una passada, tota plena de natura, muntanya propera i pedregals al costat del mar...
Me ha costat uan miqueta trobar el poble però fianalment com que hi havia molta gent la han retardada i no m'ha faltat temps.
Ja en carrera 10km i un poquet més potser 200m.. de gaudiment al voltant del tarongers..asfalt, terra, poble, horta..dónen per a molt mens per a pensar. Quina lliberación del cap!! quina alegria!! feia temps..(Des de la San Silvestre) Sense entrenar-me, he gaudït fins i tot de les costes cap amunt!! :)
Crec que el rellotje s'aturat molt prop de minut cinquanta (per damunt o per davall és el mateix...ajaj) és a dir he corregut a 5' el quilòmetre més o mens (me fa el mateix). Açí he vingut a còrrer acompanyada i ho he aconseguit (1500 persones).
Ja amb la samarreta i en el cotxe he demanat a un grupet d'hòmens molt simpàtics una foto i hem fets bones migues jajaj un d'ells corredor de llarga distància i altre cosí de Nacho Vidal!! ens hem rigut una estoneta i finalment en la foto hem eixit tots. (És la cosa millor de les carreres popular al gimnàs ningú te parla ni t'escolta).
Un bon día.
Dissabte vinent potser Elx o potser Torrevella (amb aquesta sensació m'anime fins i tot amb una mitja..ja vorem en quina cosa queda)...

Pd: Perdón a los que no entendeis el Catalán, pero me han dicho "los amigos" de la foto que entrarian a ver el blog y como son valencianos..les dedico el escrito en su lengua materna. Prometo siguientes entregas en castellano jejej. Lo dicho no os molesteis.

No hay comentarios: